Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Γεμίζει ξανά σκουπίδια η Θεσσαλονίκη

Χωρίς καύσιμα τα απορριμματοφόρα.

Άδεια είναι τα ντεπόζιτα των απορριμματοφόρων στο δήμο του Θερμαϊκού με αποτέλεσμα τα σκουπίδια να έχουν γεμίσει τους δρόμους, αφού δεν έχουν μαζευτεί εδώ και τέσσερις μέρες.

Ο προηγούμενος προμηθευτής πετρελαίου δεν παρέχει πλέον καύσιμα μιας και έχει λήξει η σύμβαση του και η εκτελεστική επιτροπή του δήμου με επικεφαλής το δήμαρχο Γιάννη Αλεξανδρή αδυνατεί να βρει να υπογραφεί άμεσα νέα σύμβαση με νέο προμηθευτή.


newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου