Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Αμανπιαρε!...ακόμα κοιμάστε;...





  "ΚΑΛΗ  ΣΑΣ  ΜΕΡΑ"

7 σχόλια:

  1. Καλο σας μεσημερι. Λουκα ειδα εχθες την καλημερα σου αλλα ηταν αργα το βραδυ οταν γυρισα. Ασφαλως και παρακολουθουμε το Αμανπιαρε και θελω να σου πω οτι δεν παιζει κανεναν ρολο η σχολιαση με την επισκεψημοτητα. Υπαρχει πολυς κοσμος που σερφαρει στο μπλογκ και δεν γραφει, οποταν ανταμωνουμε εμεις οι λιγοι και μιλαμε. Πολλα χαιρετισματα σε ολα τα παιδια που παρακολουθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ......παντως εγω στελνω ευχες στους, Βετα Κουντουρη, στο Λουκα, Βικτωρα, Ντεζυ Ευμορφου, Δανη, Μαιρη, στην Καρμεν, στην Σταυρουλα, στον φιλο απο τα παλια Γιαννη Παπασαββα, και στον Φωτη που πρεπει να εμφανιστει και να δωσει λιγη ζωη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. -εδω ειμαστε καλλιμαχε απλα οπως λες σερφαρουμε αλλα και συμμετεχουμε-φωτη που εισαι βρε παιδακι μου μας λειπει η καλημερα σου-φιλια σε ολους-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΟΝ Η/Υ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΒΡΟΧΕΣ. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΕΤΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΛΙΜΑΧΕ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΑΜΑΝΠΙΑΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλλιτέχνης: Αντώνης Ρέμος
    Συνθέτης: Γιώργος Θεοφάνους
    Στιχουργός: Γιώργος Θεοφάνους


    Στίχοι:
    Πέρασα απ'το δρόμο που'χαμε βρεθεί
    Το μικρό μπαράκι είναι ακόμα εκεί
    Βρήκα και δυο καρδιές
    Στον πάγκο χαρακιές
    "Σ'αγαπώ για πάντα" λέγανε κι αυτές

    Κι εγώ είμαι εδώ,ακόμα εδώ
    Ψάχνω έναν άνθρωπο να βρω
    Εγώ είμαι εδώ,ζητάω φωτιά
    Να βάλω πάλι πυρκαγιά
    Έχω τσιγάρο,έχω ποτό
    Και μια καρδιά να μοιραστώ
    Εγώ είμαι εδώ κι η μοναξιά
    Ψάχνει και εκείνη συντροφιά
    Κι αν φύγουν οι άλλοι
    Αύριο πάλι
    Θα'μαι εδώ

    Κάθισα πιο πέρα κι είδα δυο σκιές
    Στη δική μας θέση άλλους έρωτες
    Είδα κι ένα φιλί
    Όρκο για μια ζωή
    Κι άκουσα να λένε "αγάπη τι θα πει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βετα νασαι καλα αλλα δεν μπορω να γραφω ολες τις ωρες πολλες φορες μπαινω αργα το βραδυ και διαβαζω ειδησεις απο το μπλογκ που ειναι πολυ επικαιρες, ευστοχες, και διαφωτιστικες. Λουκα γεια σου φιλε αειθαλη.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή