Στο ποσό των 12.333.476,69 διαμορφώθηκε η διαφημιστική δαπάνη του ΕΟΤ για την προβολή του ελληνικού τουρισμού το 2010.Από το ποσό αυτό, το 1.386.168,24 ευρώ δαπανήθηκαν σε ΜΜΕ του εσωτερικού και τα 10.947.308,45 ευρώ σε ΜΜΕ του εξωτερικού.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε ο υφυπουργός Πολιτισμού, Γιώργος Νικητιάδης, που διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ, Κωστή Αϊβαλιώτη, για το 2008, το ποσό που δαπανήθηκε για την προβολή του ελληνικού τουρισμού ανήλθε στα 74.320.269,09 ευρώ.
Από τα χρήματα αυτά που δαπανήθηκαν το 2008 σε εγκεκριμένες διαφημιστικές ενέργειες και εκστρατείες του ΕΟΤ, τα 20.144.437,19 ευρώ ήταν για ΜΜΕ του εσωτερικού και τα 54.175.831,90 ευρώ ήταν για ΜΜΕ του εξωτερικού.
www.newsbomb.gr
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε ο υφυπουργός Πολιτισμού, Γιώργος Νικητιάδης, που διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ, Κωστή Αϊβαλιώτη, για το 2008, το ποσό που δαπανήθηκε για την προβολή του ελληνικού τουρισμού ανήλθε στα 74.320.269,09 ευρώ.
Από τα χρήματα αυτά που δαπανήθηκαν το 2008 σε εγκεκριμένες διαφημιστικές ενέργειες και εκστρατείες του ΕΟΤ, τα 20.144.437,19 ευρώ ήταν για ΜΜΕ του εσωτερικού και τα 54.175.831,90 ευρώ ήταν για ΜΜΕ του εξωτερικού.
www.newsbomb.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου