Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

Το Facebook δημιούργησε τον ανταγωνιστή του Google Analytics

Η νέα υπηρεσία που παρέχεται στους χρήστες της διασημότερης ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης ονομάζεται Insights και αποτελεί ένα πρώτης τάξεως εργαλείο ανάλυσης επισκεψιμότητας ιστοσελίδων.

Το Facebook όμως από ότι φαίνεται δεν αρκείται στο Insights. Πρόσφατα δημιούργησε το Page Lever, το οποίο αποτελεί μια βελτιστοποιημένη έκδοση του Insights για επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν να διεισδύσουν λίγο παραπάνω στο ποιος και γιατί επισκέπτεται την ιστοσελίδα τους.

Το Page Lever εμφανίζει στον χρήστη στοιχεία επισκεψιμότητας σε μηνιαία, εβδομαδιαία αλλά και καθημερινή βάση ακριβώς όπως και το Google Analytics, ξεχωρίζοντας τις μοναδικές επισκέψεις από τις επαναλαμβανόμενες ώστε ο διαχειριστής να έχει ολοκληρωμένη εικόνα των επισκέψεων.

www.secnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου