Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Συλλαλητήριο ΠΟΕ-ΟΤΑ

Νέο συλλαλητήριο θα πραγματοποιήσουν σήμερα οι εργαζόμενοι στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, συνεχίζοντας τη διαμαρτυρία τους για τα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση.
Η συγκέντρωση των εργαζομένων θα γίνει στις 18:00 το απόγευμα, στην πλατεία Κλαυθμώνος και θα συνεχιστεί με πορεία προς το υπουργείο Εσωτερικών.
Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην αύξηση του ωραρίου εργασίας και τις υποχρεωτικές μετατάξεις.

www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου