Κυριακή 22 Μαΐου 2011
"Σοφές λεξούλες"
*Είμαι χαζός, σύμφωνοι, αλλά με πιάνει τρόμος όταν βλέπω πώς έχουν καταντήσει τον κόσμο όλοι αυτοί οι έξυπνοι*.
Wolinski
, 1934-, Γάλλος σκιτσογράφος
1 σχόλιο:
Karmen
22 Μαΐου 2011 στις 8:31 π.μ.
η πολυ εξυπναδα ειναι επιζημεια για την ανθρωποτητα...
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
η πολυ εξυπναδα ειναι επιζημεια για την ανθρωποτητα...
ΑπάντησηΔιαγραφή