Η Λιμενική Αρχή Λαυρίου ενημερώθηκε στις 11:50 το πρωί της Δευτέρας για πτώση Ι.Χ.Ε. οχήματος στον επιβατικό λιμένα Λαυρίου και το προσωπικό της έσπευσε άμεσα, διαπιστώνοντας στην επιφάνεια της θάλασσας την ύπαρξη του οχήματος, κενό επιβατών, το οποίο βυθιζόταν λόγω εισροής υδάτων.
Το ανωτέρω Ι.Χ., το οποίο, σύμφωνα με δήλωση του οδηγού του, βρισκόταν σταθμευμένο σε κεκλιμένο επίπεδο στην άκρη του προβλήτα, ανελκύστηκε περίπου στις 18:00 από γερανοφόρο όχημα.
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Λαυρίου.
www.zougla.gr
Το ανωτέρω Ι.Χ., το οποίο, σύμφωνα με δήλωση του οδηγού του, βρισκόταν σταθμευμένο σε κεκλιμένο επίπεδο στην άκρη του προβλήτα, ανελκύστηκε περίπου στις 18:00 από γερανοφόρο όχημα.
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Λαυρίου.
www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου