Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Σαμποτάζ η πυρκαγιά σε γερμανικούς σιδηροδρόμους

Μία πυρκαγιά που ξέσπασε στους γερμανικούς σιδηροδρόμους (Deutsche Bahn) και προκάλεσε προβλήματα, για πολλές ώρες, στα δρομολόγια αλλά και σε άλλες υπηρεσίες, οφείλεται σε σαμποτάζ ανακοίνωσε απόψε η Αστυνομία του Βερολίνου.
Συγκεκριμένα, μία οργάνωση ανέλαβε μέσω του Διαδικτύου την ευθύνη για τη φωτιά που εκδηλώθηκε σε ένα καλώδιο, σε σταθμό του Βερολίνου. Οι δράστες, σύμφωνα με την αστυνομία, συνδέουν την πράξη τους με «πολιτικά» κίνητρα, δηλώνοντας -μεταξύ άλλων- ότι είναι αντιρατσιστές και τάσσονται με το κίνημα κατά των πυρηνικών. Οι Αρχές θεωρούν «αυθεντική» την επιστολή ανάληψης ευθύνης και έχουν ήδη ξεκινήσει έρευνα.
Οι γερμανικοί σιδηρόδρομοι καταδίκασαν την «επίθεση», αναφέροντας με ανακοίνωσή τους ότι «δεν πλήττει μόνο την εταιρεία, αλλά επίσης και τους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες της».
Η πυρκαγιά προκάλεσε προβλήματα στο σύστημα κρατήσεων θέσεων και αγοράς εισιτηρίων μέσω του Internet, αλλά και στην κυκλοφορία του προαστιακού σιδηροδρόμου.

www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου