«Τα μισά, περίπου, από τα χρήματα που απαιτούνται για την υλοποίηση του Ενιαίου Στρατηγικού Σχεδίου Συγκοινωνιακών Υποδομών (2010-2020) της Ευρύτερης Περιοχής της Θεσσαλονίκης είναι διασφαλισμένα», τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, σε ανοιχτή εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης για τις συγκοινωνιακές υποδομές.
Ο υφυπουργός πρόσθεσε ότι «οι πόροι για τις συγκοινωνιακές υποδομές της Θεσσαλονίκης, ως το 2015, έχουν προγραμματιστεί από το υπουργείο και είναι εναγμένοι στο μεσοπρόθεσμο, που θα ψηφιστεί τις επόμενες μέρες».
Τα προϋπολογισμένα κονδύλια μέχρι το 2015, αφορούν την ολοκλήρωση «ως το τέλος του 2015 της κεντρικής γραμμής του μετρό στα όρια του δήμου Θεσσαλονίκης και τη γραμμή προς τη Μίκρα της Καλαμαριάς» - για τις οποίες έχει δεσμευτεί το ποσό των 1,6 εκ. ευρώ - και τις μελέτες για τις άλλες γραμμές του μετρό και για τα υπόλοιπα συγκοινωνιακά έργα.
«Είναι περίπου τα μισά λεφτά, από εκείνα που προβλέπονται για την ολοκλήρωση του δεκαετούς στρατηγικού σχεδίου υποδομών για τη Θεσσαλονίκη, το οποίο κοστολογείται 8 δισ. ευρώ, ως το 2020» τόνισε ο κ. Μαγκριώτης.
Ο υφυπουργός επεσήμανε ότι απαιτείται διάλογος και πνεύμα συναίνεσης για την υλοποίηση έργων δεκαετίας και για το λόγο αυτό έστειλε επιστολές σε όλα τα κόμματα και τους βουλευτές της Θεσσαλονίκης, προτείνοντας τη σύσταση μιας διακομματικής επιτροπής «που θα παρακολουθεί, θα προτείνει και θα ελέγχει» τον σχεδιασμό.
Στον συνολικό οδικό σχεδιασμό (2010-2020) περιλαμβάνονται ακόμη δύο συγκοινωνιακοί δακτύλιοι, έργα διασύνδεσης του πολεοδομικού συγκροτήματος με πρωτεύουσες νομών της Κ. Μακεδονίας. Τέλος προβλέπεται η ολοκλήρωση του αεροδιαδρόμου του αεροδρομίου «Μακεδονία», ο επανασχεδιασμός των γραμμών του ΟΑΣΘ και συμπληρωματικές γραμμές τραμ, όπου δε θα λειτουργεί το μετρό, κ.α.
www.zougla.gr
Ο υφυπουργός πρόσθεσε ότι «οι πόροι για τις συγκοινωνιακές υποδομές της Θεσσαλονίκης, ως το 2015, έχουν προγραμματιστεί από το υπουργείο και είναι εναγμένοι στο μεσοπρόθεσμο, που θα ψηφιστεί τις επόμενες μέρες».
Τα προϋπολογισμένα κονδύλια μέχρι το 2015, αφορούν την ολοκλήρωση «ως το τέλος του 2015 της κεντρικής γραμμής του μετρό στα όρια του δήμου Θεσσαλονίκης και τη γραμμή προς τη Μίκρα της Καλαμαριάς» - για τις οποίες έχει δεσμευτεί το ποσό των 1,6 εκ. ευρώ - και τις μελέτες για τις άλλες γραμμές του μετρό και για τα υπόλοιπα συγκοινωνιακά έργα.
«Είναι περίπου τα μισά λεφτά, από εκείνα που προβλέπονται για την ολοκλήρωση του δεκαετούς στρατηγικού σχεδίου υποδομών για τη Θεσσαλονίκη, το οποίο κοστολογείται 8 δισ. ευρώ, ως το 2020» τόνισε ο κ. Μαγκριώτης.
Ο υφυπουργός επεσήμανε ότι απαιτείται διάλογος και πνεύμα συναίνεσης για την υλοποίηση έργων δεκαετίας και για το λόγο αυτό έστειλε επιστολές σε όλα τα κόμματα και τους βουλευτές της Θεσσαλονίκης, προτείνοντας τη σύσταση μιας διακομματικής επιτροπής «που θα παρακολουθεί, θα προτείνει και θα ελέγχει» τον σχεδιασμό.
Στον συνολικό οδικό σχεδιασμό (2010-2020) περιλαμβάνονται ακόμη δύο συγκοινωνιακοί δακτύλιοι, έργα διασύνδεσης του πολεοδομικού συγκροτήματος με πρωτεύουσες νομών της Κ. Μακεδονίας. Τέλος προβλέπεται η ολοκλήρωση του αεροδιαδρόμου του αεροδρομίου «Μακεδονία», ο επανασχεδιασμός των γραμμών του ΟΑΣΘ και συμπληρωματικές γραμμές τραμ, όπου δε θα λειτουργεί το μετρό, κ.α.
www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου