Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Εγω τι φταιω...?

Νεος, ανεργος ετων 26. Αφου ολοι με "αναγκασαν" μετα το λυκειο να σπουδασω γιατι 1)Ετσι θα γινομουν "καλητερος ανθρωπος" και 2)"μορφωμενος" καθως και 3)θα "εβρισκα" και μια καλητερη δουλεια αφου τελειωσα το λυκειο και περασα σε ενα ΤΕΙ "εφαγα" 4,5 χρονια απο την ζωη μου να τελειωσω την σχολη και ημουν και απο τους καλους που τελειωσα και γρηγορα οπως μου λεγανε..... Μετα υπηρετησαμε την μαμα πατριδα για 1 χρονο (που ειλικρινα ηταν ισως ενας χρονος ξεγνιασιας,και ισως απο τους καλητερους στην ζωη μου)....Αφου ηρθε να με παραλαβει ο πατερας μου την μερα που επαιρνα το απολυτηριο με υποδεχτηκε με την φραση ".....καλως ηρθες στην ζουγκλα....."
Λιγες μερες αργοτερα θα καταλαβαινα τι ενοουσε...
Οντας κατοχος πτυχιου ανωτερης εκπαιδευσης ειχα φιλοδοξιες που πολυ συντομα διαπιστωσα οτι ηταν απλα ονειρα...Προγραμματιστης στο επαγγελμα προσπαθησα να βρω δουλεια στελνοντας 100 αδες βιογραφικα (ναι 100 αδες δεν ειναι υπερβολη) και διαπιστωσα οτι τελικα δεν ειχα τα καταληλα προσοντα καθως ολοι ζηταγαν προυπηρεσια...Τελικα κατεληξα σε μερικες συνεντευξεις που στο τελος εσκαγε το ωραιο...650 ευρω και αν θελεις περιμενουν και αλλοι απεξω....Τι να κανω σε μια απο αυτες τις εταιριες αρχισα να δουλευω...Στο 8 μηνο με "επιασε" το πρωτο κυμα απολυσεων καθως οπως μου ειπαν : "...δεν ειναι οτι δεν εισαι καλος αλλα πρεπει να κανουμε περικοπες..."
Οποτε καταληξα παλι στο ψαξιμο...Εν το μεταξυ εβγαλα και διπλωμα για μηχανακι και πηγαινοεφερνα και καμια πιτσα-σουβλακι να βγαινουν τα βασικα εξοδα....
Χμμμ πλεον οντας 25 ετων ειχα ενσημα 8 μηνες και μια μεγαλη απορια στο κεφαλι μου σχετικα με το τι θα γινει στην συνεχεια.Βεβαια ειχα αρχησει να καταλαβαινω τα λογια του πατερα μου...
Πριν απο 1,5 περιπου χρονο και ενω τα σουβλακια πηγαιναν και ερχοντουσαν η χωρα μου αρχισε να εχει προβληματα , τα οικονομικα δεν πηγαιναν καλα, η ευρωπη μας βοηθαγε για να ανταπεξελθουμε κ.λ.π. Οποτε πλεον με νεα προφαση παει και η δουλεια σαν delivery. εντωμεταξυ ο αριθμος των αποσταλμενων βιογραφικων ειχε φτασει καπου στα 1,500...
Τοτε ειναι που κατεληξα σε ενα τηλεφωνικο κεντρο τεχνικης υποστηριξης να δινω οδηγιες για τεχνικα θεματα σε πελατες μιας εταιριας, και αναλογιζομουνα ποια ηταν τα ονειρα μου.
Σαν εσχατη λυση ειχα αρχισει να κοιταω το εξωτερικο και καλη ωρα σχεδον 1 χρονο πισω βρισκω μια αγγελια για δουλεια σε σκανδιναβικες χωρες. Συζηταω με φιλους και οικογενεια κανω αιτηση και μετα απο κανα μηνα μου απαντανε και με δεχονται. Μαζευω μια ωραια βαλιτσα αφηνωντας πισω μου τα ονειρα που ειχα για την χωρα μου και ανεβαινω κατα εκει.
Απο την πρωτη στιγμη ενιωσα ανθρωπος.Δεν ημουν μεταναστης ημουν ΑΝΘΡΩΠΟΣ για αυτους! Και τοτε δυστηχως καταλαβα που ζουσα...Στην χωρα που εχει στο λεξιλογιο της την πανεμορφη λεξη "φιλοξενια" και τον "λεβεντη" ειναι τοσο πολυ πισω σε αναπτυξη που δεν ηθελα να το πιστεψω.
Μετα απο ενα χρονο στο εξωτερικο και μετα απο πολυ διαβασμα στα ειδησεογραφικα πρακτορια για το τι συμβαινει στην Ελλαδα μαζι με το τι μου λενε οι γονεις μου, αν το συνδιασουμε με τις διαδοχικες ερωτησεις των ξενων "Τι συμβαινει στην Ελλαδα" με καταντησατε να σας πω
ΦΤΟΥ ΣΑΣ και ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ που κανατε την χωρα μου την τελευταια της ευρωπης!!
Δεν μετανιωνω που εφυγα και ουτε προκειται ποτε να το κανω γιατι οπως λεει η γνωστη φραση " να μετανιωνεις για κατι που ΔΕΝ εκανες και οχι για κατι που εκανες"...Και ποιος ξερει τα ονειρα μου για την χωρα μου ειναι ακομα φυλαγμενα στο συρταρι μου ισως καποια μερα, βοηθησει η Ελλαδα να το ξανανοιξω αλλα μεχρι τοτε.....
Φιλικα

www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου