Υπάρχουν δυο ειδών επικοινωνίες: η μια με λόγια που κοστίζει ακριβά, ειδικά εάν την κάνουμε με το κινητό, και εκείνη χωρίς λόγια που αξίζει μια περιουσία
Καλημερα κι απο εμενα. Νιωτη θα μιλησουμε απο κοντα παιζει και η Εθνικη μας αποψε. Γεια σας φιλοι του Αμανπιαρε ευχες για ηρεμια κι ευκατασταση της ζωης μας. Αρκετα μας διελυσαν.
καλημερα παιδια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν δυο ειδών επικοινωνίες: η μια με λόγια που κοστίζει ακριβά,
ΑπάντησηΔιαγραφήειδικά εάν την κάνουμε με το κινητό, και εκείνη χωρίς λόγια που αξίζει μια περιουσία
καλημερα φιλε μου καλε! σε περιμενω, μετα το μεσημερι θα ειμαι εδω στησ 4 θα φυγω εχω προβα
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα είχε διαφορά αν αντί να τραβάει κανείς ένα ζόρι, το έσπρωχνε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα φίλε μου Νιώτη με τα σοφά σου λόγια .Καλημέρα σε όλη την παρέα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα φίλοι μου!καλή επιτυχία στην εθνική μας και απο μένα,φίλε Νιώτη πάντα είμαι προβληματισμένος ..."μακάρι οι πτωχοί τω πνεύματι"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερααααααααααα σε ολους/ες ζεστη και σημερα και η θαλασσα ειναι μακρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα κι απο εμενα. Νιωτη θα μιλησουμε απο κοντα παιζει και η Εθνικη μας αποψε. Γεια σας φιλοι του Αμανπιαρε ευχες για ηρεμια κι ευκατασταση της ζωης μας. Αρκετα μας διελυσαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλο ξημερωμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυλάξου από τον άνθρωπο που απέκτησε ξαφνικά δύναμη που δεν την άξιζε.
ΑπάντησηΔιαγραφή