Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Έντρομη η Ελένη Μελάνη: «Δεν έχασα την ταυτότητα μου, δεν ξέρω πώς ο Ξηρός…»

Εμφανίστηκε επιτέλους, η περιβόητη Ελένη Μελάνη, τα στοιχεία της οποίας βρέθηκαν στη γιάφκα του Χριστόδουλου Ξηρού στην Ανάβυσσο. Η Ελένη Μελάνη, που προφανώς βρίσκεται σε σύγχυση μετά την ακούσια εμπλοκή της στην υπόθεση Ξηρού, ενώ μέχρι χθες δήλωνε πως είχε χάσει την ταυτότητά της, φαίνεται πως πλέον ανασκευάζει τα λεγόμενά της, υποστηρίζοντας πως η ταυτότητα είναι στην κατοχή της.
 Η Ελένη Μελάνη είναι κάτοικος Αλιβερίου και μιλώντας στον Ant1 ανέφερε πως δεν γνωρίζει πώς διέρρευσαν τα στοιχεία της ταυτότητάς της. «Δεν έχω χάσει την ταυτότητά μου, τη χρησιμοποιώ έξι μήνες και δεν ξέρω πώς έφτασε στα χέρια του Ξηρού» δήλωσε η ίδια σημειώνοντας μεταξύ άλλων: «Αυτή είναι η καινούργια που είχα βγάλει σε αντικατάσταση της προηγούμενης. Ο αριθμός της ταυτότητας είναι ο ίδιος που χρησιμοποιώ εγώ τώρα. Την έχω στα χέρια μου. Όταν άλλαξα την ταυτότητα, τα καινούργια μου στοιχεία τα είχα δώσει σε τράπεζες, εφορίες, ΙΚΑ, κινητή τηλεφωνία, πουθενά αλλού» δήλωσε έντρομη η Ελένη Μελάνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου