Αντίθετος στο ενδεχόμενο μεταφοράς των υπηρεσιών του τελωνείου από τη Βέροια, στη Σκύδρα, είναι ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ημαθίας, Νίκος Ουσουλτζόγλου. Το συγκεκριμένο θέμα εξετάζεται στο πλαίσιο της συγχώνευσης των δημόσιων υπηρεσιών που σχεδιάζει η κυβέρνηση.
Ο κ. Ουσουλτζόγλου υποστήριξε πως από το τελωνείο Βέροιας υπολογίζεται ότι μεταφέρονται ετησίως 12.000 φορτία. Πρόσθεσε δε ότι εάν αυτοί οι αυτοκινητιστές αναγκαστούν να αλλάξουν πορεία και να κατευθύνονται προς τη Σκύδρα, «αυτό θα τους επιβαρύνει με 1 εκατομμύριο ευρώ ετησίως σε καύσιμα».
Όπως είπε, συμπεριλαμβανομένων και των εξαγωγέων, η οικονομική ζημιά μια τέτοιας μεταφοράς, δεν αποκλείεται να υπερβαίνει τα 2 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση και πρόσθεσε: «Όλα αυτά, όταν το νοίκι για το τελωνείο στην Βέροια είναι μόνο 50.000 ευρώ ετησίως. Και βέβαια οι οδηγοί θα πρέπει να χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο προς Σκύδρα, το οποίο είναι απαρχαιωμένο και ιδιαίτερα επικίνδυνο».
Για το λόγο αυτό, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ημαθίας προτείνει να αξιοποιηθούν οι εγκαταστάσεις στην περιοχή Κουλούρας της Βέροιας, που κατασκευάστηκαν το 1985, δαπανήθηκαν 1,6 δισεκ. δρχ. και σήμερα ερημώνουν. Είναι ένα οικόπεδο 354 στρεμμάτων, με καλυμμένη στεγάσιμη επιφάνεια 12 στρεμμάτων και βάσει Προεδρικού Διατάγματος θα έπρεπε ήδη να έχουν μεταφερθεί στο συγκεκριμένο χώρο - μεταξύ άλλων - οι υπηρεσίες του τελωνείου, της Διεύθυνσης Γεωργίας, το Χημείο, υποκαταστήματα τραπεζών και άλλων εμπορικών καταστημάτων.
www.zougla.gr
Ο κ. Ουσουλτζόγλου υποστήριξε πως από το τελωνείο Βέροιας υπολογίζεται ότι μεταφέρονται ετησίως 12.000 φορτία. Πρόσθεσε δε ότι εάν αυτοί οι αυτοκινητιστές αναγκαστούν να αλλάξουν πορεία και να κατευθύνονται προς τη Σκύδρα, «αυτό θα τους επιβαρύνει με 1 εκατομμύριο ευρώ ετησίως σε καύσιμα».
Όπως είπε, συμπεριλαμβανομένων και των εξαγωγέων, η οικονομική ζημιά μια τέτοιας μεταφοράς, δεν αποκλείεται να υπερβαίνει τα 2 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση και πρόσθεσε: «Όλα αυτά, όταν το νοίκι για το τελωνείο στην Βέροια είναι μόνο 50.000 ευρώ ετησίως. Και βέβαια οι οδηγοί θα πρέπει να χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο προς Σκύδρα, το οποίο είναι απαρχαιωμένο και ιδιαίτερα επικίνδυνο».
Για το λόγο αυτό, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ημαθίας προτείνει να αξιοποιηθούν οι εγκαταστάσεις στην περιοχή Κουλούρας της Βέροιας, που κατασκευάστηκαν το 1985, δαπανήθηκαν 1,6 δισεκ. δρχ. και σήμερα ερημώνουν. Είναι ένα οικόπεδο 354 στρεμμάτων, με καλυμμένη στεγάσιμη επιφάνεια 12 στρεμμάτων και βάσει Προεδρικού Διατάγματος θα έπρεπε ήδη να έχουν μεταφερθεί στο συγκεκριμένο χώρο - μεταξύ άλλων - οι υπηρεσίες του τελωνείου, της Διεύθυνσης Γεωργίας, το Χημείο, υποκαταστήματα τραπεζών και άλλων εμπορικών καταστημάτων.
www.zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου